Vlaardingweg 62, 3044 CK Rotterdam

Hoe staat het met je klanttevredenheid?

Hoe staat het met je klanttevredenheid?

Het afgelopen jaar zijn wij weinig fysiek bij onze klanten geweest. Meestal gaat het ook prima via de telefoon of teams op afstand. Onlangs toch maar weer eens besloten om een aantal klanten uit te nodigen voor een telefonisch interview over onze dienstverlening. Dan ben ik aan de hand van een vragenlijst toch altijd op zoek naar de kritische noot. Dit is het meest interessante voor mij omdat wij daar wat van kunnen leren en zaken kunnen veranderen. Zeer waardevolle informatie komt vaak na enig doorvragen naar boven. Veel klanten waarderen ons gelukkig dat is niet het probleem en een aantal hadden zeer bruikbare tips voor ons om een paar zaken te verbeteren. Een kort telefonisch gesprek is volgens mij ook de beste manier omdat het niet veel tijd kost en toch persoonlijk is. Je neemt ook de tijd om je klant te horen.

Schriftelijke vragenlijsten doorsturen of via een portal een vragenlijst invullen vind ik persoonlijk altijd vervelend en ook het aantal keren dat je wordt gevraagd om mee te doen.

Ik ben benieuwd hoe jullie de klanttevredenheid meten?

Related Posts