Vlaardingweg 62, 3044 CK Rotterdam

Outsourcing

Het is een begrip dat in grote organisaties altijd al werd gebruikt, maar tegenwoordig doen ook vooral MKB-bedrijven aan IT Outsourcing. Dit is natuurlijk niet voor niets, want het uitbesteden van de ICT kent diverse voordelen. zoals schaalbaarheid, flexibiliteit en vaste kosten.

Lees meer

Investeren in een eigen ICT afdeling brengt hoge kosten met zich mee, zoals personeel, cursussen om bij te blijven e.d. Daarbij is technologie en kennis al snel verouderd terwijl je met IT Outsourcing altijd beschikking hebt over de nieuwste kennis en technologie.

De belangrijkste overweging van veel organisaties is de focus op kernactiviteiten van het bedrijf. Evenals administratieve werkzaamheden kan men de ICT Infrastructuur, de beveiliging en het IT Beheer beter uitbesteden aan specialisten zoals KMC Solutions. Zo kun je de nadruk weer leggen op de kernactiviteiten van het bedrijf.

Ook het hebben van één aanspreekpunt voor alle IT vraagstukken is heel handig. KMC Solutions kan 95 procent van alle problemen direct op afstand voor je oplossen. Samengevat zijn beweegredenen om te kiezen voor IT outsourcing:

Meer focus op je corebusiness;
Toegang tot resources, kennis en kunde;
Reduceren van kosten;
Betere kwaliteit van service voor uw gebruikers;
Innovatie;

Wat kan KMC Solutions voor je betekenen.

Wij zijn gevestigd in Rotterdam. Doordat wij diverse disciplines samenbrengen zijn wij in staat om IT vraagstukken en incidenten adequaat op te lossen. Dit doen wij dagelijks als geïntegreerde aanpak of losse dienst voor organisaties in heel Nederland. De apparatuur kun je in ons datacenter kwijt. Andere oplossingen zoals leasen van apparatuur, of het gebruik van apparatuur van KMC Solutions behoren ook tot de mogelijkheden.

KMC Solutions neemt vanaf dag één de verantwoordelijkheid en neemt je zorgen uit handen. Ook vinden wij het geen probleem om samen te werken met bestaande ICT-partners. Zelfs een bestaand contract kunnen wij desgewenst overnemen, zodat er slechts één vast aanspreekpunt is (Single Point of Contact).

Ben je benieuwd wat wij kunnen betekenen voor je organisatie op het gebied van:

Werkplekbeheer;
Service desk;
Applicatiebeheer;
Single point of contact;
Infrastructuur beheer;
Informatie beveiliging;
Incident en Change Management.

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Vrijblijvende afspraak