(Remote) Beheer

Om de ict-omgeving in goede conditie te houden is specialistisch onderhoud nodig. Een goede monitoring voorkomt problemen. Niet iedere organisatie is hiervoor voldoende toegerust. Een ict-omgeving is cruciaal en vraagt om specialisme.

Daarom kan het beter en efficiënter zijn het beheer geheel of gedeeltelijk uit te besteden. Zo heeft uw organisatie er geen omkijken meer na en kunt u zich op de eigen kernactiviteiten concentreren. Met de goed uitgeruste Control Desk kunnen de vakmensen van KMC Solutions uw ict-omgeving desgewenst 24/7 in de gaten houden, zodat u zich op andere zaken kunt concentreren.

Organisaties willen:

  • Een efficiënt en effectief ict-beheer door vakmensen;
  • Focussen op kernactiviteiten;
  • Uitbesteden van randactiviteiten.

Wat maakt onze oplossing bijzonder?

KMC Solutions wil optimaal aansluiten bij de behoeften van de klant. Daarom bieden wij drie varianten aan: onsite beheer, remote beheer en proactieve monitoring. Wij zijn platformonafhankelijk en kunnen zowel Microsoft-, Linux- als Novell-omgevingen onder onze hoede nemen.

Technische voordelen:

  • Beheer wordt uitgevoerd door specialisten;
  • Remote beheer maakt snelle interventie mogelijk;
  • Proactieve monitoring werkt preventief en voorkomt zo problemen.

Organisatorische en economische voordelen:

  • Minder FTE en minder opleidingskosten;
  • Focus op kernactiviteiten;
  • Goede conditie van de ict-omgeving en daardoor minder uitval;
  • Verhoging van de efficiëntie van het beheerswerk door expertise;
  • Onafhankelijke advisering;
  • Mogelijkheden om kosten te besparen.

KMC Solutions werkt, onder andere, met een combinatie van Nagios, Centreon, NagVis en de helpdesk tool OTRS (Open-source Ticket Request System)

Bekijk onze flyer

Direct Contact

We willen je graag op de hoogte houden van gerelateerde informatie. Geef je ons toestemming om je per e-mail op de hoogte te houden?
Ja, ik wil graag digitale communicatie van KMC Solutions ontvangen.